fuck


glader som brukar va glader

gud vad livet kan va surt ibland! skolan har börjat och man stressar som fan.. jag har träningar kompisar killar allt.. har precis bråkat med världens bästa! så livet är surt, de är en viss person jag inte kan/får snacka med! Jag måste tänka på vad jag säger o allt!
 Just nu vill jag bara skita i skolan skita i träningarna ta med mig karin och julia och åka till andra sidan jorden!
vill verkligen i n t e vara i sverige stockholm hemma är nu -.-
jag har läxor jag borde göra, jag borde träna ( men är sjuk så en anledning) jag borde ha kul med kompisar och allt! men nää!  nu sitter jag här och deppar skiten av mig!
jag borde inte låta er höra alla mina problem!
så nu ska ja sätta på mina favorit låtar och lyssna på dom och tänka på de som är bra just nu i mitt liv ( inget ) ! och favoritlåten påminner mig om världens bästa och han ska ja inte tänka på nu!
fan, aja hoppas att de här löser sig!
annars gör jag väl som brudarna idag och tar en överdos! ( nej usch hemskt)
aja hejdå. puss på er / glader


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0