godis

Hali hallåååå! :)
Skolan idag va pisstråkig som alla andra dar! Jag har fått min andra läxa redan :O Sista lektionen va engelska men vi fick dra för de blev nå knas, najsbajs! Då fick jag skjuts av söta malin hem... Sen mötte jag Julia, vi cyklade till vivo och köpte godis och åkte hem kollade på film, data o hade de mys! :) Sen åkte ja till stallet o red på fet hästen, haha!
Bara så alla vet så hade julia&jag megadega kul idag! De ska ni få veta någon dag!
Och imorgon ska ja få snacka med nån/några lärare om skolan varför ja inte gillar den och min mentor! kul,noooot! Men nu ska ja läsa min lilla läxa en gång tror jag... eller näääääj, de får bli nån annan dag, haha ! Ha de , onöööödigt inlägg men puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0