Hallu blogg!


Det va ett tag sen, men har inte orkat blogga. Har fått ont i halsen, så jag ska inte träna idag. istället ska jag packa till Orsa. Ska åka med pappa till vårat "land". Eller asså det är farmor och farfars fast min familj och mina kusiner delar på det. Så vi ska hälsa på kära farmor och farfar över helgen. Och mamma och hennes 2 kompisar ska åka till insjön som ligger i dalarna också. Så dom ska åka med oss, och självklart eftersom jag är minst får jag sitta emellen hennes kompisar där bak! Trevligttrevligt!

Lärare är så dumma i huvudet ibland. Om det händer nåt i skolan, som t ex idag så var det 2 tjejer som tog massa tabletter, och fick åka iväg med taxi till sjukhuset. Då ska dom hålla allt hemligt och viska till varandra. men ändå får alla reda på det till slut. Och sen kommer vi säkert få prata om det på lektionerna och veta vad som hänt. Så även om dom försöker hålla det tyst så får alla reda på det ändå. men aja, ska snacka lite med min syster nu.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0